• Vi firar 2år med 50% REA!!

Retur- och återbetalningspolicy

Returpolicy

Återbetalning och Returer för Skönhetsprodukter

Vi på Ayoni värdesätter vår kunds tillfredsställelse och strävar efter att erbjuda produkter av högsta kvalitet. På grund av naturen hos skönhetsprodukter och i enlighet med svenska lagar kring hälsoartiklar, finns det dock vissa restriktioner när det gäller returer och återbetalningar.

Varför Går Det Inte Att Returnera Skönhetsprodukter?

Enligt svenska lagar betraktas skönhetsprodukter som hälsoartiklar, och av hälsoskyddsskäl är det inte möjligt att returnera sådana produkter efter att de har lämnat vår kontroll. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, produkter som hudvårdsprodukter, kosmetika, hårvårdsprodukter och alla andra varor som anses vara avsedda för personlig hygien och skönhet.

Viktig Information om Återbetalning och Returer:

  1. Skadade eller Felaktiga Produkter: Om du mottar en skadad eller felaktig produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 14 dagar efter mottagandet. Vi kommer att göra allt vi kan för att lösa problemet.

  2. Förnekande av Återbetalning: Återbetalning eller ersättning kommer inte att ges för produkter som har öppnats, används eller är i något skick som gör dem olämpliga för försäljning av hälsoskyddsskäl.

  3. Returhantering: Om du tror att du har mottagit en skadad eller felaktig produkt, vänligen kontakta oss omedelbart så att vi kan utvärdera och lösa situationen.

Kontaktinformation:

För frågor gällande returer eller andra ärenden, vänligen kontakta vår kundtjänst på [email protected] eller ring +46 200 221 54.

Vi tackar för din förståelse och samarbete när det gäller vår returpolicy för skönhetsprodukter. Ayoni strävar alltid efter att erbjuda högsta kvalitet och säkerhet för våra kunder.

Tack för att du väljer Ayoni.